Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 29 april 2011

Helg och bröllop

Har nästan hela dagen suttit framför tvn och tittat på prins William och Kates bröllop! Jag älskar bröllop och fascineras av vilka gäster som va där, klänningen, blommorna, sminket...ja ALLT! Kates klänning från Alexander Mcqueen var otroligt vacker och hennes bukett var klassiskt enkel med liljekonvaljer! De var så vackra tillsammans!

Idag kom min Filip äntligen hem också, helt underbart. Blir skönt att slippa sova själv och få lite avlastning med Oliver. Imorgon blir det sushi på stan, följt av vagnspaning igen så Filip får titta också. På kvällen mer grill och Valborgsmys...det ser jag fram emot;-)

Nu ska jag krypa in i Filips famn och kramas lite!

Kramar
Andrea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea