Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 1 september 2011

naturlig med Tromborg

Dagens makeup blir bas, rouge, mun och skugga från Tromborg. Otroligt sköna och lättarbetade produkter! Kabukin som är rätt stor upplever jag att man får jobba länge med för att få den täckning jag vill ha, så jag kommer i fortsättningen använda min handybuki från id istället!
Tromborg ger mycket finare lyster än id och det ska bli spännande att se ikväll hur det har hållit;-)

Produkterna igen:
Foundation vanilla
Rouge universal
Skugga luna (plus lite bronzer från hm i globen)
Läppar glans nr 6

Är jättenöjd!
Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea