Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 4 september 2011

dagens look- universal

Idag har jag varit och klippt mig på stans ekocertifierade salong Erika.k! Där blir man alltid väl bemött och omhändertagen. Färgade håret igår med loreal casting nr 801 och fräschade till barret med en toppning idag:-) känns skönt med snyggt hår inför jobbstarten den 13!
Dagen till ära ville jag naturligtvis va sminkad oxå!
Har använt,allt precis som förra makeup-inlägget förutom att jag använt rouget Universal från Tromborg som ögonskugga också, blev toppen! Har även målat en lila eyeliner:-) Coolt blev det!

Hoppas ni alla haft en bra helg:-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Jäkla bra bild på dig!:)
    Hoppas du får det kul på nya jobbet!

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea