Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

tisdag 20 september 2011

varm i kläderna

Sitter på bussen mot Höllviken nu efter min hittills bästa dag på utbildningen. Det har gått riktigt bra:-) Jag börjar lära mig kassan ordentligt vilket är skönt, men även att justera glasögon till kunder och göra enklare reparationer.
Fick veta idag att öppningen av butiken hemma dessvärre är förflyttad en vecka och då är planerad till den 6/10 istället. Så nu kanske jag kommer få jobba i en annan butik fram tills dess.
Imorgon är jag ledig så då har vi planerat en mysdag lilla familjen. Lunch och strosa runt på IKEA och kanske en runda till Entré också.

Hoppas ni alla har det bra!
Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea