Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

tisdag 6 september 2011

en vecka kvar!

Om bara en vecka börjar min utbildning till optikerassistent! Så spännande och pirrigt:-) Jag börjar utbildningen i Stockholm i 3 dagar för att sen ha en längre vistelse i Malmö och avsluta träningen där! Filip, Oliver och Speja följer givetvis med till Skåne så att vi får umgås.
Detta känns som en sådan fantastisk möjlighet och det är underbart att jag ska jobba där jag bor, inte på en ort 2 timmar bort.
Den 29 september öppnar butiken mitt på torget i stan och det tar 12 minuter med buss/cykel:-)

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea