Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 24 september 2011

GÄSP

Mycket trött denna lördag kryper jag nu ner i sängen. Har jobbat fem hela dagar och lärt mig massor denna veckan. Känner på mig att detta kommer bli ett toppenjobb (trots surtanter å gråtande barn).
Har två dagar kvar innan jag åker hemåt på tisdag...längtar faktiskt efter min egen säng och allt mitt smink...hi hi hi;-)

Imorgon ska vi träffa min tant Jana på lite fika i Malmö...alltid lika mysigt. Men först en natt med bebisvak! Än så länge sover han i alla fall:-)

Vill också säga till mina tre vackra vänner som är gravida att jag är så glad för er skull!

Kramar och god natt
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea