Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 1 september 2011

vilken skillnad

Jag har använt mina nya produkter från Clarins i snart två veckor, jag är hänförd över resultatet!

Dagcremen: multi active för alla hudtyper är härligt krämig och närande samtidigt som den går in fort och ger så fin lyster!

Nattcremen: multi active för normal/torr hud är HELT fantastisk! Trots sin något rikare konsistens så går även den in fort i huden och på morgonen när jag vaknar är jag len och fin i hyn samt att den känns utvilad;-)

Fick några fina grejer på köpet oxå, multi active serum, instant smooth primer, hydra quench ansiktscreme, bodylotion, ansiktsvatten samt flash balm! Clarins har snabbt blivit mitt favoritmärke när det kommer till hudvård vilket jag inte trodde! Är glad att jag vågade prova;-) När ekonomin tillåter ska jag komplettera med ögoncreme och en fullsize av serumet!

Kramar
Andrea
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea