Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 2 april 2011

Lördags-date

Idag är det premiär för att lämna bort Skrutten. Oliver ska till familjen H en stund ikväll medans jag och Papi går på date.
Vi har bestämt att gå och äta kött...en stor, fet biff med nån god sås till=) kanske några kalla, alkoholfria också!!
Filip tog sig just ut på en löprunda, så jag passar på att uppdatera lite. När han kommer hem ska vi åka till Media Markt och köpa en babyvakt så att Oliver kan ha dörren stängd eller sova ute i vagnen när vädret tillåter. Blir nog en från Philips, en AVENT analog....verkar perfekt!
 En annan sak som slog mig just är att det är mycket märkligt hur jag helt kan ha missat geniet som är Bruno Mars...mannen är ju grym! Tack spotify för gratis musik! Grenade är fantastisk!


Åh, jag ser så fram emot ikväll med min älskling...2 år som man och hustru....sammanlagt snart 6 år i både med- och motvind...men vi klarar allt=)


Mitt allt, som dessutom gett mig en underbart vacker son! Puss på min älskling!

Ha en underbar helg därute....
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea