Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 10 april 2011

Premiär

Jag och maken premiärade med utelunch idag...och då menar jag lunch utomhus=) vi kunde sitta på trappan och avnjuta vår mat i solskenet! Helt underbart att i linne kunna sitta utanför sitt hus och bara njuta!
Dagen har även bjudit på promenad bort till tant Helen så Speja fick leka med Sweet en stund! Stackarn hängde i kopplet på väg hem och bara flåsade och hängde...skönt att hon fick ur sig all sin energi=) Besöket blev ju inte sämre heller när det bjöds på butterkaka och kaffe!


Linda tävlar nu ut ett hårvårdskit från Macadamia till ett värde av nästan 1200:-...så ett besök dit är på sin plats! (klicka på hennes namn för att komma till tävlingen)

Bilden är lånad från Småstadsprinsessan! jag ska självklart vara med och tävla, tror mitt stackars hår behöver en boost efter att så mycket av det ramlat av...amning är toppen för ditt barn, men inte för dig=)

Ikväll ska vi bara ta det lugnt här hemma, umgås och mysa! oliver kommer somna runt 19 så då har vi kvällen för oss själva. Filip ska jobba borta hela veckan, så vi får passa på att umgås när det ges tillfälle!

Kram på er!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea