Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 15 april 2011

en lättnadens suck

Då är vi äntligen samlade alla mina fina...nästan! Det är härligt att slippa vara själv=) Mamma kom redan vid 13-tiden idag, sen kom Filip hem vid 17 ungefär. Vi har ätit jättegod kyckling och sen spenderat kvällen i soffan med varsitt glas te! 

Dagen till ära, eftersom Filip kom hem idag, hade jag gjort en klassisk brun sotning...med en twist=) Använde mig av min fina palett även idag!

Hade gärna visat er...men jag glömde ta en bild i all bebisstress som uppstod när jag va klar!
Twisten var att jag istället för att tona ut skuggan själv...så tonade jag den med lite rosa...det blir en jättefin effekt som är lite fredagsfestlig=)

Nu ska vi kolla lite på V för Vendetta, får se hur länge jag orkar!


Kramar på er!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea