Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 24 april 2011

Testa mobilblogg

Hittade en app i market som jag hoppas funkar bra...skulle vara rätt skönt att slippa dra på datan varje gång jag vill skriva något!
Denna söndag har passerat alldeles för fort...men den har varit bra:-) Jag hann men en tripp till "elins" där jag köpte två shorts-dressar och en ärmlös body till Oliver och en BUS till mig...den ska jag testa imorgon tänkte jag. Om den är för mörk så får du den Alex:-) Ikväll hade vi besök av våra vänner Kajsa & Fredrik, vi gjorde caesarsallad och åt upp den sista cheesecaken! Hur trevligt som helst!
Nu är det sovdags så jag orkar med allt själv i veckan då Filip ska jobba borta. Hoppas er påsk varit toppen!
Kramar
Andrea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea