Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 22 april 2011

vem sa att långfredagen skulle vara tråkig?

Vilken underbar dag vi har haft idag! Jag fick lite sovmorgon...liiite...och när jag steg upp fanns det både kaffe och ett barn som fick mat! idag stod det banangröt på menyn! Kunde svurit på att jag blivit överkörd av ett tåg inatt...för jag kände mig som ett RAS när jag klev upp, men det löste sig det med!

Vi har haft en ganska chillad dag med lite tvätt, mat på trappan, glass i solen, lite magont efter lunch, mys på soffan och fotosession! Vi tog lite kort på Oliver i hans kläder han fick från USA...han va Nike-killen hela dagen idag=)
Återstår att se dock huruvida han blir en sportfåne eller inte! Jag har tränat konståkning från 6-18 års ålder och Filip har ju gått snowboardgymnasium och är en träningsnarkoman! (man kan läsa det som träning-SNARKoman...klassisk andrea-humor)

I frysen står nu en cheesecake och mognar...det är Helle-pelles recept som jag va tvungen att modifiera lite! 100 gram philadelphia kändes lite så jag tog hela paketet, samt att jag öste på med 1 dl socker istället för en halv och 3 tsk vaniljsocker istället för en...den skall avnjutas imorgon! Jag skulle dö lycklig om jag kvävdes på cheesecake...=)


Det va tur att vi köpte godis idag, för innan kom det förbi två stycken söta små påskakärringar...de önskade gladpåsk och fick en näve godis var i sina korgar! Den sötaste lilla käringen bor i Uppsala dock...min systerson Dominic! Han får avsluta dagens uppdatering!

Kram på er...och glad påsk!

Andrea

1 kommentar:

  1. asså...nästa år tycker jag vi har 3 påskkärringar men långt innan dess ska du baskemig bjuda på cheescake!!!

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea