Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 1 april 2011

gråväder med ljusglimtar

Idag bjuder vädret på grått i alla nyanser! Det är fuktigt i luften och lite kvavt, det betyder att promenaden med Speja inte var alltigenom gemytlig. Men...man ska inte klaga, frisk luft är frisk luft!
Idag är det fredag igen vilket innebär: Filip slutar 11.30 och vi ska fredagsmysa med handling och gäster ikväll. Vi ska lämna bort Oliver imorgon för bröllopsdagsdate på tu man hand. Det blir underbara Maria på mariaschateau och hennes man som kommer agera barnvakt. Det kommer nog kännas lite skumt att avnjuta en middag, på en restaurang alldeles ensamma=) väldigt mysigt!

Linda, allas vår småstadsprinsessa är i farten igen med en tävling på en GRYYYYM palett med 120 snygga färger i.
Tänk vilka underbara makeuper man skulle kunna skapa med denna=) Andrea vill ha!

Ytterligare en ljusglimt i den annars så gråa dagen är att jag tidigare i mars vann ett presentkort på Brandos på 500 kr. Beställde först ett par ankelstövletter från sixtyseven, som tyvärr inte satt nåt bra på min smala lilla fot. Så nu blir det istället Vagabonds klassiska sommarsko i modellen Poppy.
Har redan 2 par av denna modell, ett par lila lite enklare samt ett par vita med silverdetaljer som jag hade när jag gifte mig...har bara haft dem den gången...så de kanske får titta fram i sommar=)

Sonen sover nu så jag ska nog ta mig en kopp kaffe till!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea