Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 28 april 2011

Svart, röd eller turkos?

Jag och svärmor var på Babyproffsen idag för att inspektera de vagnar jag spanat in på webben. Den ena en babytravel och den andra en britax b-smart! Efter att ha klämt, kännt, vridit, vänt, petat, rullat, vikt, lyft å klämt igen bestämde jag mig för att britax blir bäst. 4400 kostar det vilket är too much...tur att det finns pricerunner...vips hittade jag en för 3065 kr! Svart med matt svart chassi, så nu blir det spara av! Nu ska jag dricka kaffe och se på Criminal Minds!
Kramar

Andrea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea