Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

tisdag 12 april 2011

ut och gå

Heppo.se var mig ena snabba rackare på att leverera skor! Beställde i lördags (ingen postgång då ju) och idag hade jag dem!
Mina nya Reebok Easytone är SÅ sköna, och balanssinnet får sig en tankeställare när man börjar traska. Känns i både ben och rygg faktiskt. från och med nu ska dessa bli mina hundrastar-pjucks!
Så till er som funderar på att investera i ett par....sluta fundera och genomför istället=)

Tanken va att jag skulle lägga upp ytterligare en makeup idag...experimentell som den var så blev det sådär och är inte värd att visas upp! Nästa gång blir det bättre...har ju 120 färger att testa=)

Nu tänker jag ta mig en kanna saft och vänta på Sussi som kommer hit för Desperate Housewives och kanske popcorn!

Kram!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea