Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 11 april 2011

Dagens lilla utflykt!

Mammas och pappas stora kille hade BVC kontroll idag...4 månader! Helt ofattbart hur fort tiden går! Elisabeth vägde och mätte mitt lilla gryn och han är nu 64.5 cm lång och väger 6520 gram. Han är så glad och alert och gillar faktiskt BVC (än så länge).

Efter BVC åkte vi hem till Maria och Elias på lite fika...jag fick både kaffe och kladdkakemuffins...gott gott. Oliver och Elias låg mest på filten på golvet och sprattlade!

Oliver till vänster-Elias till höger




Jag och Maria träffades i rehabiliteringbassängen i höstas när vi båda två gick på vattengympa för foglossningssmärtor. Helt underbart att ha en annan kvinna att prata med...och låta sin son leka med hennes son! Min man är underbar...men missförstå mig rätt...han förstår långt ifrån allt när det kommer till hur det är att vara mamma=) (puss älskling).

Dags för en dusch och sedan är det kvällskaffe på soffan=)

Kramar!
Andrea 

1 kommentar:

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea