Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

tisdag 5 april 2011

Andrea listar....

 Ni som känner mig vet att jag ÄÄÄÄÄLSKAR skönhet....jag tänkte därför dela med er av mina favoriter i badrumsskåpet och sminkväskan!
Jag låser mig inte vid ett specifikt märke, utan blandar mer än gärna lyx med budget!


Här är min lista=)

ansiktstvätt- clarins gentle foaming cleanser
ögonmakeupremover- Olay eyemakeup remover
ansiktsvatten- Estée lauder för normal/kombinerad hud (den blå)
peeling- clarins gentle exfoliator brightening toner
ögoncreme- Estée lauder advanced nightrepair eyerecovery complex
ansiktscreme- Biotherm aquasource, Nuxe Nirvanesque och Estée lauder Day wear
läppvård- Lypsyl med bivax och Carmex

Foundation- Id mineral i färgen fair C1
Concealer- Lancome Effacernes 
Mascara- L´oreal double extension serum inside
Ögonprimer- ELF mineral eyeprimer
Ögonskuggor- Här varierar det VERKLIGEN, gillar allt från Viva la Diva till Clarins, till L´oreal och Dior...beror lite på dagsform=)
Ögonpenna/kajal- Lumene definition mineral eyeliner, Lancome crayon kohl
Eyeliner- Isadoras flytande
Rouge- Bodyshops nr 4 (aprikos guldig)
Läppstift- använder sällan men då jag gör det så gillar jag Niveas och Estée Lauders


Vad har ni för personliga favoriter?



Nu är det snart dags för Desperate Housewives och Naturchips....är en DH junkie=)
Snygga, starka och roliga...


Kram på er!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea