Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

tisdag 19 april 2011

aj aj...ont

Aj aj aj...idag har jag träningsvärk i mina stackars ben! Men det är ändå skönt på nåt sätt...kanske gått och blivit masochist på äldre dagar=) I eftermiddag tänkte jag ge mig ut på promenad, Filip får ha barntjänst=)

I veckan nu så ska vi investera i en grill...en billig en från ICA, så att vi kan grilla! Tänkte ge mig på att göra en hel, grillad fläskytterfilé med nån god potatissallad och lite halloumi till...vi har inte premiärgrillat än och i detta fina påskväder är det nästan en hädelse att inte grilla!

Jag tittade in på brandos igår...och hittade ett par så fina skor som jag verkligen vill ha!
Detta är verkligen en Andrea-sko....och för bara 349 kr (har ju presentkort på 500:-) så är det bara köpa loss! Tänkte det kunde vara lite piffigt att ha dessa till både jeans, tights och kjol!

Filip är på jobbet en sväng idag...trots att han går på kåvepenin för sin hals...fick tydligen en massa jobb rätt i famnen när han kom tillbaks till jobbet i fredags! så jag sitter här och kollar på Days of Our Lives medans Oliver sover...skönt med en stund för sig själv!

Nu tänkte jag surfa nätet lite till...skriver nog mer sen!

Kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea