Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 4 april 2011

vardagen infinner sig

Då är helgen över och vardagen har åter infunnit sig! Vi har verkligen haft en toppenhelg och det känns så skönt.
På fredagen blev det fondue och vi blev så mätta...Barnen blev så trötta efter middagen och somnade i sofforna i gillestugan=)
I lördags var det bröllopsdagsfirande, Oliver hade barnvakt och vi kunde njuta av varandras sällskap. Det blev middag på en libanesisk restaurang, men 5 rätters meny och ett glas vin till mig. Har inte druckit ett glas vin sen innan vi blev gravida, mycket lyxig känsla att få njuta av det.


I övrigt så har Oliver gjort enorma framsteg denna helgen! Han har hittat sina fötter, rullat från mage till rygg samt ätit en liten smakportion med morotspuré. Man tror inte på folk när de säger att tiden går fort, men det gör den verkligen....zzzuuuuummmm....

Jag fick också äntligen tummen ur och färgade håret igen. Bytte färg denna gången från L´oreal Glossy Blonds nr 1021, till Schwarzkopf Brilliance 811. Då det blev lite gult förra gången var jag nervös inför resultatet, men det blev toppen! Skönt att man kan lösa utväxten själv=) 
Priset: 100 kr är ju att spara en mindre förmögenhet jämfört med att gå till frissan...

Oliver och jag ska strax åka och handla på Maxi, ny billiga veckan ju! kiwi 1 kr styck tex...sånt gillar jag!

Kram på er där ute i vårsolen!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea