Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 9 april 2011

Förkyld

Planerna på tjejmyset igår gick i stöpet=( Jag hade gjort mig iordning och laddat hela dagen, men på eftermiddagen blev min status mycket sämre! Ögonen kliade och min näsa bara rann och rann! Tur att det finns Otrivin Menthol näsdroppar!
Hur som helst kom Filips kollegor hit och lagade mat....jag höll mig mest undan och gick och la mig vid 22.30 med Oliver!

Planerna för idag är att umgås och eventuellt åka upp till Elins Esplanad en runda, lite beroende på hur vi ligger tidsmässigt! Ikväll sen ska vi lyxa till det med sarah lee pizzakit och kanske en film.

Dagens tips är för de dagar man inte orkar sminka sig, men ändå vill se fräsch ut!
Då kommer en färgad dagcreme till din räddning...min favorit är Hydra Zen från Lancome i färgen nr 02. Den stillar rodnad och ger en skir, jämn färg.
 Den är dryg och riktigt värd pengarna...355 kr hos Kicks! Vill man så kan man fixera den med lite transparent puder och en dutt rouge=) Fint och naturligt!

Kram på er!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea