Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 14 april 2011

Vilka är ni?

Nu har jag bloggat i ca en månad och ser naturligtvis att jag har lite trafik hit till min lilla hörna=) det är underbart att någon faktiskt tar sig tid att läsa!
Men jag skulle gärna vilja veta vilka ni är som tittar in här? Lämna gärna ett litet avtryck...kända som okända!


Kramar!
Andrea 

4 kommentarer:

  1. I looove to hear about products you are trying or recommend! Got some hair product recommendations for me? And I like baby pictures of the lil guy too ;)

    SvaraRadera
  2. jag läser efter att jag såg igår på fb att du blogga=)Jenny och lina;-)

    SvaraRadera
  3. Frun på lagvägen14 april 2011 kl. 22:39

    Me me me! Frun på lagvägen ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea