Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 8 april 2011

fantastiska fredag=)

Denna soliga, underbara fredag vill jag börja med att visa en bild på min lilla kille i sin matstol. Den är från igår när vi åt morotspuré till lunch!
 Att ett barn kan skänka sån glädje kunde jag aldrig föreställa mig innan Oliver kom till oss! Han är en sån solstråle och blir mer och mer en egen person! 

En annan solstråle är underbara Linda www.smastadsprinsessan.se  Hon sprider glädje med sin positiva inställning och underbara blogg. Just idag har hon även gjort mig extra glad...=)

Ikväll kommer Filips arbetslag hit. De ska laga mat och umgås! Jag tar cykeln till en tjejkompis jag...där ska det goffas och fredagsmysas! Jag mår ju inte toppen idag, men en liten stund ska jag nog orka med! Dagen till ära samt för att pigga upp mig själv har jag sminkat mig. Smink kan pigga upp vilken tjej som helst...framförallt trötta, förkylda småbarnsmammor! Jag är inte photogenique direkt...men jag bjuder på en bild iaf!


Basen är min id i färgen fair, sen har jag Elfs mineral booster sheer på det. Rouget är nr o4 från bodyshop.
Ögonen syns inte så bra...men där har jag L ´oreals trioskugga i mörkbrun kombination. Det gör verkligen stor skillnad att få känna sig lite fin!

På måndag hoppas jag att det dimper ner en grej i brevlådan som jag ska testa och recensera...längtar!!

Som vanligt är det nu dags för eftermiddagskaffe och lite familjemys!
Kramar på er!
Andrea 

1 kommentar:

  1. Vi saknade dig vännen...hoppas du mår bättre snart! Kram

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea