Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 23 april 2011

Ny favoritdoft kanske?

Som så många andra kändisar har även allas vår diva Mariah Carey ett helt gäng...en av de seanste heter "honey".
Jag brukar inte vara ett fan av kändisdofter förutom Paris Hilton´s "heiress" då!
Doftnoterna är:
Toppnoter: Passionsfrukt, Ananasjuice & Citron-droppar.
Hjärtnoter: Amazon Lilja, Ingefära & Vit Freesia.
Basnoter: Frostad Mysk, Linden Blomma & Honung.
Jag älskar verkligen denna eftersom jag älskar honung i allt som som har med kroppen att göra tex NUXE reve de miel läppbalsam och Kings & Queens duschcreme Nefertiti....HIMMELSKT!


Hur som helst, nu tappade jag fokus...doften finns tex på Eleven för 295 kr...och nu har de dessutom 10% rabatt på ALLT!


Kramar!
Andrea

1 kommentar:

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea