Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 21 april 2011

Grillpremiär på Sirius

Jepp jepp...idag har vi slagit på stora trumman! Handlat inför påsken tex, och även inhandlat en grill (tack mamma för det)...179kr på Maxi, helt okej!
Vad var det som skulle förtäras då? Jo, helgrillad, marinerad fläskytterfilé med taboulleh och halloumi...resultatet: KILLER! Jag unnade mig dessutom en liten skvätt vin och passade på att smutta på det medans Filip nattade skrutten!
Älskar taboulleh, det passar till allt! Ikväll gjorde jag Gordon Ramsey´s (förövrigt är han oxå en favoritgubbe), det blev så gott!

Inför påskhelgen händer det grejjer på stora, vida webben!
Småstadsprinsessan är som vanligt i farten med kanske den bästa palett-tävlingen so far...man kan nämligen vinna en VALFRI! Sjukt generöst!

Eleven erbjuder de nu 10% på ett helt köp, samt att de lottar ut 3 påskägg med finfina stylingverktyg från Lee Stafford till ett värde av 2400:- styck! Tävling


Även mineralmakeupmärket LilyLolo har ett påskerbjudande som innebär att de bjuder på frakten om man handlar för minst 15 Pund...och nu när pundet är så lågt så kanske det är värt att passa på=) 

Jag tänker nu gotta ner mig på den nydammsugna soffan framför resten av LA-ink och sedan fresta ögonen med lite Criminal Minds!


Kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea