Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 9 april 2011

Ruuummmpaaa

Ett års avsaknad av träning har satt sina spår...sladdrig häck och taniga, trötta ben! Så jag har, trots att man brände dessa i Vakna med The Voice, köpt mig ett par Reebok Easytone!
 Så nu ska rumpan bli fast och benen starka igen! Saknar min gamla konståkningskropp som jag hade för 10 år sedan. Eftersom vår "lilla" Speja är hemma med mig om dagarna så passar det ju ypperligt att träna gluteus samtidigt som hon får gå kissrunda! Ser med stor glädje fram emot mitt paket från heppo.se!

Ikväll gjorde Filip vår favoritpizza, precis som planerat! Chorizo, bacon, lök, champinjoner och mozarella på...mmm!

Just det..var på kicks idag och skulle äntligen dofta på nya Clean...och blev så sjuuuukt besviken! Den luktar verkligen nytvättad t-shirt men alldeles för mycket! Det blir ett feting nej på inköp av den. Däremot ska jag ta mig en sniff på DKNYs 2 nya dofter...mmmm=)

Cola Zero time och kramdags med Filip nu...

Kramar!
Andrea 

1 kommentar:

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea