Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 23 april 2011

Påskafton

Dagarna blir bara bättre och bättre...idag har varit toppen den också! När jag klev upp i morde var det dags för Oliver att äta gröt och då är han så söt min lilla skrutt!
Han bara satt när och sa mmmnnnmm, ooohhh, mmmmnnn=) Värmer mitt mammahjärta det!

Till lunch vi besök av Mackan så vi har grillat köttfärsspett och ätit dem med halloumi, sallad, tsatziki och sparris till! Det var helt vansinnigt gott, överträffade mig själv faktiskt! Till efterrätt åt vi cheesecake och drack kaffe! Mackans tjej Sandra var på jobbet och kunde tyvärr inte vara med...men våren har ju nyss kommit igång, så nog ska vi hinna grilla lite till!

Nu i eftermiddag gick jag och Speja en runda i det gröna! Det är så fint nere i reservatet...frisk luft, grönska och alldeles ljuvligt. Kunde inte begärt mer av påskafton faktiskt! Jag tackar och bugar =)

Kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea