Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 8 april 2011

härlig bodylotion

När jag fick hem min Mama-tidning sist så låg det ett litet prov inuti. Jag älskar att testa nya grejer (hur ska man annars hitta nåt man gillar). Provet var 4 ml av Niveas senaste bodylotion!
Jag rakade benen igår och smorde in mig med den efteråt....vilken härlig lotion. Den gick in snabbt, kladdade inte, doftar jättegott och känns lite svalkande...typ samma känsla som aloe vera ger!
Dessutom så innehåller den varken parabener, silikoner, färgämnen eller mineraloljor! Kan det bli bättre?
Tror minsann det blir att köpa en sån nästa gång jag behöver fuktmätta min mammatorra hy!
Det finns en hel serie med blandannat ansiktsvår och makeup också...
Värt att testa alltså!

kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea