Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 7 april 2011

räddare i nöden

Hade helt glömt berätta för er vad som hände när jag färgade håret! Tidigare gånger har jag alltid lagt färgpenseln direkt på handfatet, så även denna gång. När verkningstiden var slut och jag skulle använda penseln igen såg jag att handfatet självklart blivit missfärgat...LILA...av färgen. Rätt ner i emaljen med det lila bara....
Smått panikslagen kan ni förstå att jag blev då vi bara bott i huset sen november...så, för att återställa mitt misstag var jag tvungen att jobba snabbt...lösningen undrar ni säkert...jo...Pepsodent White Now tandkräm och en vanlig städsvamp! I ett nafs va fläcken borta!
Självklart funkar denna tandkräm även på tänderna! Min nya favvo...smakar gott och gör jobbet=)
Nu är det strax dags för Criminal Minds och kanske lite mer te...

Kram på er
Andrea

1 kommentar:

  1. Hej söta du! Jag vill komma i kontakt med dig! Maila mig på linda@eleven.se.. SURPRISE :):) Sedan såg jag i din blogglista att du skrivit småstadsprinsessan blogspot.se eller något. Det är fel :). Den heter bara Småstadsprinsessan.se Kram Linda!!!

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea