Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 25 april 2011

Jag smälter bort...

Alltså, mina vänner, det är så underbart varmt idag! Redan vid 10 när jag var ute med speja så var det 12 grader och solen var så skön. Nu har jag precis kommit in från en promenad och termometern visar 20 grader på skuggsidan av huset. Typiskt svenskt att klaga så jag låter bli idag:-) Oliver tycker inte det är jättegött att åka sele på promenaderna, men det är det som funkar bäst för tillfället. Ikväll ska jag lyxa till det med en pizza från ica med pesto, mozarella och körsbärstomater...helt klart värd sina 20 kr! Ha det så bra i värmen och kom ihåg att dricka ordentligt!
Kramar
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea