Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 13 april 2011

drömmar i lila

Dagens makeup blev så mycket bättre än gårdagen...hahaha! Har bara använt färger från 120-summerpaletten till denna!

Lila är en färg som jag verkligen ÄLSKAR, och till gröna ögon passar det så himla bra! Lila kommer och går som säsongens färg...och i år är den en av de stora färgerna=)
Använde till och med paletten till brynen=) Toppen toppen!
Ögonpennan är från Estée Lauder, double wear i lila...den är lätt att måla på och håller hela långa dagen=) Jag älskar min nya palett!


Jag ska ta och steka lite pannkakor nu tänkte jag och sen försöka vila en stund...då kanske huvudvärken ger med sig! Hoppas kan man ju!


Kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea