Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 14 april 2011

Mys och mera recensioner

Nu återstår bara en liten dag tills det är helg...har haft en bra vecka trots att jag varit ensam! Men imorgon blir det mysa av, då både Filip kommer hem och mamma besöker oss från Småland! Trots att jag är 28 år gammal så behöver jag faktiskt fortfarande min mamma.

Jag har fått förmånen att testa en rad produkter och är såklart i himmelriket! Tack finaste du....(du vet vem du är). En favorit som låg i påsen är Aquolina´s Pink Sugar!
Denna doft är helt ljuvlig...väldigt söt, men det gillar jag! Framför allt nu på vårkvisten när man känner sig lite extra flörtig=)

Huvudnoterna: Bergamott, apelsin, hallon och fikonblad
Hjärtnoterna: Lakritsblomma, lilja, sockervadd, röda frukter och jordgubb
Basnoter: Vanilj, godis, musk och sandelträ

Låter det inte helt underbart? Det bästa är priset, ligger på runt 199:- för en flaska! Nu behöver jag inte köpa nån på ett tag då jag har mitt lilla prov!

En annan produkt som jag fick prov på är nirvanesque från NUXE. Det är en av få cremer som jag faktiskt gjort slut på. Den paraben och phenoxyetalnol-fria formulan går in snabbt in huden, och känns helt fantastisk!
  • För alla hudtyper.
  • Avslappnande och lugnande.
  • Minskar hudens mikrospänningar.
  • Muskelavslappnande.
  • Ger intensiv mjukhet och jämnar ut.
  • Avstressande, stimulerar endorfinsyntesen.
  • NUXE-exklusivt patenterat konserveringssystem, utan parabener eller phenoxyethanol.
  • Täpper inte till porerna.
 425 kr för 50 ml, men då är detta en 24h creme...alltså en du kan använda morgon OCH kväll=)

Nu tänker jag poppa lite popcorn...eller Booop som min systerson skulle sagt....samt göra mig en kopp nyponte! Sen klockan 21 är det dags för Criminal Minds!

Kramar!
Andrea 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea