Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 17 april 2011

Helgen som varit!

Idag vinkade jag av min allra finaste mamma när hon skulle åka söderut igen! Det har varit helt UNDERBART att ha henne här och bara bedriva mys!
I fredags så satt vi bara här och pratade och umgicks i soffan...ypperligt sätt att spendera sin fredagskväll på!
Igår, lördag, hade vi en mycket givande dag som började med att jag färgade mammas hår så hon blev ännu snyggare=) Sen var det dags att packa in barn och oss själva i bilen och drog ner på byn för sushilunch.
Jag fick nog i mig 8 bitar...brukar tycka det räcker med 4 annars...men igår var det fantastiskt! Mina favoriter är med räka, grillad teryakilax och sjögrässallad...MMMM! Tonfisk slinker ner det med!
Mamma köpte sig en parfym, Armani Idole, och sen köpte vi snask på Willys till filmkvällen!
Hann med både Harry Potter och Dödsrelikerna och The Last Airbender...
 Filip och jag ska dricka te nu och slå oss ner framför Machete...kanske inte så bra, men vi vill ändå se den! Jag har haft i en silvertoning i håret för att få bukt med lite gula skiftningar som dykt upp i mitt hår!
Så nu är jag redo för lite älsklingsmys!

Skriver mer imorgon igen!
Kramar

Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea