Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 11 april 2011

Andrea testar...

Idag kom äntligen mitt paket från eleven! Som ett barn på julafton slet jag upp det...nästan utan att andas! Vad låg i...??
Denna skönhet låg i paketet...120 fantastiska, färgstarka färger samlad i en kompakt, smidig palett!
Jag kunde såklart INTE hålla mig från att testa och sitter nu här med ett blått och ett rosa/lila öga!
Det är tokbra pigment i skuggorna, och jag har lagt dem på en bas av ELFs mineral eyeprimer. Jag skulle tagit i mer med färgerna, för när blixten träffar färgerna absorberas de av ljuset..Längtar tills imorgon då jag kan göra en ny spännande ögonmakeup! En makeupartist bästa DRÖM en sån palett!

Den finns att köpa på eleven för 319 kr. Klicka på länken för att komma direkt till paletten! 319 kr för 120 ögonskuggor till både vardag och fest är INGENTING! med dessa färger kan du kombinera i all oändlighet!

Kramar!
Andrea 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea