Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 6 april 2011

hmmm...

Ibland är man ingen stjärna när det kommer till matlagning! Idag var en sån dag...
Jag orkade inte direkt laga nån mat ikväll, så jag beslutade att jag skulle koka mig lite gröt. Min favoritgröt är mannagröt med kanel och socker på. Själva kokningsmomentet gick som förväntat...det var kryddningen som sket sig=) Istället för kanel så tog jag svartpeppar!!! Stod där och hällde på och tyckte det var lite konstigt att kanelen blivit svart....tills doften slog mig! Åhhh...ibland blir jag så trött på mig själv. Lat som jag är så gjorde jag självklart ingen ny gröt utan skrapade av det värsta och åt med god aptit=) trots den något peppriga smaken...haha!

Filip är iväg på jobb över natten, så det är jag, Oliver (som sover nu) och Speja! Vi gick en längre runda innan, ner till lilla kyrkan och tillbaks...skönt trots att det blåste!
 Bilden är det inte jag som har tagit....vi har inte så grönt än!

Ikväll blir det som vanligt lite ensammys på soffan, kanske en kopp te och lite popcorn...om jag lyckas ta salt på istället för socker!
Vad underhåller ni er med när ni är ensamma? Tips mottages gärna då jag inte tycker om att vara själv...

Kram på er!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea