Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 4 april 2011

färgen rosa

I höstas köpte jag och min älskade make ett hus...ett renoveringsobjekt från 70-talet! Allt är omgjort såsom kök, toaletter, nya golv och tapeter. Det tar sin lilla tid innan allt är klart, och jag som dessutom var gravid och led av foglossning var ju inte till mycket nytta! Nu, när allt är klart så får jag hjälpa till med fluff och piff. Hittade precis sådana gardiner jag velat ha på maxi idag när jag var där, dessutom 2 stycken lampor på Claes O, samt blommor på plantagen igår. Så nu är äntligen vardagsrumsfönstret färdig-fluffat!
  

Det som ska göras i sommar sen, är att jag ska spraymåla fönsterbrädorna vita! De är 4 meter långa och så långa går tyvärr inte att köpa! Mysfaktorn höjdes avsevärt med mina nya inköp! Tack älskling som satte upp stängerna=)

Nu ska jag kramas med världens bästa Filip!

Kram
Andrea
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea