Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 30 mars 2011

Äntligen

Ja=) Hurra, äntligen är den här....den nya doften från Clean! Min nuvarande favorit därifrån är "shower fresh", men den nya "cotton t-shirt" tror jag kan vara i en klass för sig!
Den ska dofta krispig, nytvättad bomullströja....låter det inte underbart? Det gillar jag med clean är att man doftar gott och rent, men inte för mycket!
Priset ligger på runt 450 kr och uppåt, beroende på storlek på flaskan! 
Eleven är det enda stället jag sett den på än så länge, men snart finns den nog i butik också!
 
Jag har även gjort lite fynd på Tradera till vår lilla kille! För 1 kr (exklusive frakt) fick jag ett klädpaket bestående av ett par gröna byxor från Mexx samt 2 stycken bodys från NameIt. Jag menar, hur mycket sliter en lite bebis på kläder egentligen? Igår så la jag dessutom det vinnande budet på en jättefin, grön skaljacka från lindex med matchande mössa! 66 kr (inklusive frakt). Kommer bli helt perfekt längre fram i vår....min lilla sötnöt kommer va så fin i den=)

Kram på er!
Andrea 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea