Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 26 mars 2011

Trött...

Börjar med en GÄÄÄÄÄÄSP idag!

Vi håller på att få Oliver att sova egen säng på nätterna nu, vilket sätter sina spår i både mamma och pappas sömn. Det går toppen på kvällen när vi lägger honom (mellan 19-20), ja förutom igår då när han inte ville ha flaksan utan bara vred och vände på huvudet. detta resulterade i en gråtattack från mig med orden "jag vill bara vara själv i 5 jävla minuter". Jag ville bara ge upp, och i sann Andrea-anda satte jag mig på toa å grät en skvätt. Jag visste att babytiden skulle kunna bli jobbig, men detta är nåt i hästväg. Som tur va fick Filip honom att somna och vi fick nån timme ensamma framför tvn=)
Idag har vi köpt "Brio Bed-rocker" som vi hoppas kunna underlätta när vi ska skaka spjälsängen. Utan dem får sig triceps en bra workout varje kväll! Babyproffsen hade för 349 kr....som kan vara en väl värd investering för bättre nattsömn!
Ikväll blir jag allena hemma med hund och bebis...funderar på att måla naglarna i en av mina favoritfärger från OPI. Det heter "the show must go on" från serien "Burlesque"och 
är helt sjukt snyggt!
Får lägga upp en bild som visar hur fin den är! OPIs nagellack är alla stärkande, vårdande och mycket hållbara! Ligger på 150kr styck i butik ca! 

Jepp...då sonen sover går jag nu och målar....bild på lacket kommer!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea