Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 27 mars 2011

Shoppingsöndag=)

Idag har jag unnat mig lite hudvård, både för ansikte, läppar och händer. Jag gillar ju att shoppa billigt (vem gör inte det liksom) och hade turen att ha lite kuponger på Kicks. Jag köpte mig en Aquasource 50 ml, en Elizabeth Arden handcreme och en Arden Eight hour, svagt färgat, läppbalsam. Det hela gick på 450 kr med mina rabatter och då fick jag dessutom inte mindre än 2 gåvor på köpet till ett värde av nästan 1000kr. Finfint det! Här ser ni vad jag fick med mig hem....
 Känns alltid toppen när man får lite extra=)

Tänkte passa på och visa er hur fint det blir med ID också....första bilden är moi eau naturelle....andra bilden är med ID i färgen fair, ELF mineralrouge Joy, ögonbryn och mascara...
Ganska stor skillnad tycker jag, då jag på den osminkade bilden ser mer död än levande ut=) Love my ID!
Filip och jag unnade oss även lite MCD idag, vilket inte händer ofta...det kan man göra när man har kupong!!

Ikväll blir det fiskgratäng och mys....samt traggel med Olivers "sova egen säng projekt"!

Kram på er
// Andrea

1 kommentar:

  1. Det blev jättefint! Tycker också att ID är himla bra...

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea