Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 24 mars 2011

Dagens

Tjo på er i stugorna!

Har inte bloggat på två dagar nu tror jag...märkligt hur svårt det är att få tiden att räcka till när man är ensam med hus, hund och liten bebis! Har iaf haft två ganska bra dagar=) Igår var jag på stan med en kompis och hennes lille son som är knappa månaden äldre än Oliver. vi var och fikade och snackade lite strunt.
Idag har jag träffat en annan vän och gått en liten promenad. Skönt väder sånär som på blåsten...

Dagens tips är på en foundation! Jag har alltid varit en motståndare till mineralfoundation (sån i puderform) och kört med heltäckande, flytande bas istället. Min favorit är Clarins Everlasting Foundation. Men sen innan Oliver föddes och efter var min hy i katastrofal form och jag testade allt från dyra krämer till scrubber till ansiktsvatten...inget funkade! Så då bestämde jag mig för att testa ID! 
Att ett litet puder kan vara så fantastiskt!
min hy är transformerad och har fått så fin lyster!
För 450kr (220kr på www.beautybay.com) får du en otroligt dryg bas som du kan jobba upp till valfri täckning. Jag är kär! kommer nog aldrig byta tillbaks! 

Nu sitter jag här och väntar på att min älskade make ska komma hem...sonen har för första gången somnat i sin egen säng och jag njuter av en stunds tystnad!















Kram på er

1 kommentar:

  1. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)
    Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea