Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 21 mars 2011

Manic monday!

Hej på er!

Ja, inatt vaknade jag med världens mjölkstockning i ena bröstet! Det är verkligen fruktansvärt.Inte gick det över heller när jag la till Oliver eller pumpade, så det va bara att ta ett par panodil och lägga sig igen. När jag sen imorse tog mig en närmare till så visade det sig att det var en kanal som var blockerad...efter jag fått bort proppen släppte smärtan direkt vilket var dagens höjdpunkt (förutom när brevbäraren kommer....hahaha)

En annan höjdpunkt är fina Linda´s palett 180 färger tävling Gå omedelbart in och tävla=)

Ikväll är det dags för top model final på tv3...ett av mina många favoritprogram! Mest för makeupernas skull såklart!
Till det ska jag avnjuta en kopp kaffe och min BJ Chunky Monkey....
Krämig bananglass med valnötter och små chokladbananer i...himmelskt!

Kram
/ Andrea 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea