Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 28 mars 2011

Vart tar veckorna vägen?

Kan ni förstå att det redan är måndag igen? Känns som att det alltid är måndag tycker jag! Vi är inne på dag 5 idag men Olivers sova egen säng traggel. Han har redan somnat i den en gång idag, sin lilla middagslur. Livet känns som att det blir mycket lättare när liten kan sova själv, och vilken uppfinning Brios Bed Rocker är...riktigt siktigt skönt att slippa ta ut sig helt bara för att man ska vagga spjälsängen!
Denna veckan händer det litegrann, framförallt närmare helgen. På fredag kommer en av Filips kollegor med familj hit på lite founduemys. Fondue känns kanske lite 70-tal, men det är ett så roligt sätt att umgås på!
På lördag sen ska jag och maken ut på date (barnfri sådan) för att fira vår tvååriga bröllopsdag.
Vi gifte oss i stadshuset och drog på bröllopsresa två dagar efter. Det bar av till Fuerteventura...ett fantastiskt resmål för den som aldrig varit där!
Vi har haft så mycket roligt ihop min älskling och jag...och många år till blir det=)

Nu ska jag koka eftermiddagskaffe och titta på ellen degeneres och vänta på att mina auktioner på tradera går ut...

kramar
/ Andrea

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS i förskott vännen!!!
    Att det redan passerat 2 år känns ju helt overkligt.

    Har du tid över i veckan får du gärna slå en pling :). Är barnfri tisdag-torsdag.

    Kram Kram
    Maria

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea