Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 20 mars 2011

Nu är våren faktiskt här...

Ja...nu kan nog ingen säga emot mig när jag hävdar att våren faktiskt anlänt! Vi har även denna dag varit ute på promenad, fast på berget! Helt ljuvligt!
När vi kom hem avnjöt vi en fika med våfflor och kaffe....kan man be om mer? Knappast va?
Tänkte passa på och tipsa om en sida för mina "fellow" fattiglappar där ute (jag går ju på mammapeng...)
Det är ett märke som heter ELF (klicka för att komma till sidan). De har otroligt prisvärda makeupprodukter som faktiskt är riktigt bra. Jag har några favoriter och det är ögonskuggsprimern och rouget från mineralserien och den vattenfasta eyelinerpennan!
Som makeupartist är man ganska kräsen när det kommer till smink, men jag rekommenderar varmt dessa produkter!

En annan sida som är värd att besöka är Linda på "småstadsprinsessan". Hon bloggar om sitt liv och delar med sig av både glädje och sorg! Dessutom som grädde på moset tävlar hon ut en massa fina produkter! Men även utan tävlingarna är hon värd ett besök!

Nu ska jag ägna mig åt min lille son ett tag....och mina traderaauktioner såklart=)

Hoppas ni haft en bra söndag!
Kramar Andrea

1 kommentar:

  1. Tjena tjejen :)
    Inte visste jag att du hade en blogg????
    Du har verkligen lyckats att göra bloggen både rolig och intressant, så här kommer jag att trivas:).

    Trevlig kväll!
    (Glöm inte Solsidan)

    Bamse KRAM
    Maria

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea