Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 20 mars 2011

Mera tips...

Som småbarnmamma är ju, som många mammor där ute vet, en dusch i godan ro LYXVARA! Därför brukar jag använda torrschampo när jag inte hinner, orkar eller vill tvätta håret! Jag har testat några olika men nu hittat min favorit. Det är ett fran Batiste som bland annat säljs på eleven för 65 kr. Det är drygt, luktar kokos och gör håret glansigt och lättstylat=) Helt klart värt pengarna...finns dessutom i väsksize för den som vill ha en mindre förpackning!

 
Finns i andra dofter och även en för brunetter=)
Kramar Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea