Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

lördag 19 mars 2011

Lördagsmys

Nu har vi haft lördagsmys med hela tjocka släkten...på min makes sida! Farmor och farfar samt farbrorn och Filips moster. Vi har käkat got middag, snackat och umgåtts och avslutat aftonen med vaniljpannacotta. Gott gott gott.

Dagen har varit helt underbar med en lång promenad i solskenet med barnvagn och vovve, riktigt skönt att bara få andas frisk luft och njuta av vårsolen! För våren är bannemig på väg...

Imorgon vår vi se vad som händer, alla åker hemåt och jag hoppas på att ta mig ner till stan och använda mina kuponger på Åhlens till att handla Estée Lauder som har GWP (gift with purchase) för tillfället! En riktigt fin necessär fylld med grejjer som jag egentligen inte behöver men gärna vill ha=)

Oliver sitter i selen och sussar så gott, så jag funderar på att sminka av mig och kanske krypa ner och facebooka lite! har blivit helt beroende av min X10 mini sen jag blev gravid och sjukskriven...har den alltid i handen!

Då är det dags att avsluta för dagen!
Skriver mer imorgon igen!
Kram och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea