Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

söndag 1 maj 2011

ny månad

Hej glada bloggläsare!

Har mest bloggat från mobilen de sista dagarna, hoppas det är okej! Men idag har jag laddat över lite kort till datorn och passar därför på att blogga samtidigt=)
Jag har haft en toppentid sen i onsdags då mina svärföräldrar kom, och ännu bättre blev det ju i fredags när Filip kom hem också.
I fredags grillade vi bara lite på kvällen och umgicks rent allmänt, riktigt gott blev det med helgrillad fläskytterfilé med klyftpotatis!

Igår var det ju Valborg...den dagen började med en tripp till Babyproffsen där vi faktiskt slog till och köpte en ny vagn till Oliver. Han åker som en kung i den...vi valde faktiskt en turkos med svart chassi...riktigt snygg och smidig är den!


 

Vi passade även på att äta lite sushi när vi ändå var på stan...love it! Mina favoriter är med sjägrässallad, teriyakilax och räka...kan äta HUUUUR mycket som helst!
















På aftonen efter äventyr på stan var det dags för ännu mer grill...tillsammans med några av våra fina vänner! Alla tog med vad de ville äta och sen åt och drack vi gott hela gänget! Vid 2030 dock så traskade alla utom jag och Sussi (som ska ha barn om 2 veckor) till elden för att kolla in den samt fyrverkerierna!











Tacksam för fina vänner!




Idag blir det en liten vandring upp till utsiktsplatsen med hund, svärföräldrar och bebis...Härligt!
I afton sedan blir det nog mys framför tvn med en kopp te och lite kramar med Filip=)

Ha en toppen 1:a Maj allihop!

Kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea