Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

fredag 20 maj 2011

Resultatet!

Så blev det i håret! Tycker själv att det blev en himla skillnad från innan då det var nästan vitt i topparna, blont i mitten, gult närmast rötterna och mörkt i botten. Nu är det en enhetlig askblond nyans som smälter ihop bra med min naturliga färg! Loreal har enligt mig de mest pålitliga toningarna och dessutom är de vårdande och ger väldigt mycket glans. Tror det kommer mattas av närmaste veckan så jag kommer behöva färga igen snart. Men nu slipper jag iaf skämmas;-)

Kramar
Andrea

Bilden med glasögon är med nya färgen:-)



1 kommentar:

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea