Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

torsdag 5 maj 2011

Myskväll själv

Filip är ute och sliter i vanlig ordning, och jag sitter här och ska just titta på Criminal Minds. Det är en helt grym serie...om man gillar mord och psykopater...och det gör ju jag!
Oliver och jag var och handlade innan idag, bla sushikit som vi ska göra imorgon! Fredagsmys jag och min älskling. Just nu sover Oliver, men det varar nog inte så länge till tror jag, ska testa och ge honom flaska när han vaknar. Att sluta amma tar minsann lite längre tid än man tror, men det kommer vara värt det i slutändan. Han är duktig mitt lilla gryn.

Samtidigt som jag bloggar och tittar på tv sitter jag även på elf´s  hemsida och funderar på om jag verkligen ska beställa mer smink eller inte! De har nämligen 25% rabatt på ALLT fram till lunch imorgon och det blir sååå billigt på redan låga priser! Ange koden DISTRIBEAUTYELF i kassan efter du valt fraktalternativ för att aktivera rabatten. Jag har redan sjukt mycket grejer och behöver egentligen ingenting...bättre kanske att lägga slantarna på nåt annat?!

Imorgon ska Filip på möte här i stan tidigt, så jag hänger med till stan för att äta frukost med fina Maria, känner att jag behöver komma ut lite. Vi ska till ett jättemysigt café där de tydligen har en toppenfrukost för 49kr, så det ska bli kul att prova...när man dessutom har så underbart sällskap så kan det inte bli annat än trevligt=)




Nu blir det spänning på burken för mig resten av aftonen...dvs typ 50 minuter till...

Kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea