Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

onsdag 4 maj 2011

Världens bästa olja

Jag fick ju en liten påse med testers med min underbara palett! Snart har jag jobbat mig igenom alla olika prover.
En av de bästa sakerna jag någonsin testat är Macadamia Natural Healing Oil Treatment
Man kan applicera den i vått eller torrt hår och resultatet är ENASTÅENDE! I särklass det bästa jag testat. Den tynger inte ner håret samtidigt som det blir återfuktat, glansigt och lätt att reda ut! denna är det enda som funkat på mitt stackars hår som fått så mycket stryk sen jag började amma! Dessutom är den så himla dryg!
Kostar från 105 kr på eleven.se....Love eleven=)

Kramar!
Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea