Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

måndag 16 maj 2011

Tack för av du finns...

Tack älskade Per Kulator för att du kickstartar mina dagar. Du är snygg och rykande het och lyckas alltid göra mig pigg och glad igen! Innan du kom in i mitt liv fick jag nöja mig med, vad som i jämförelse räknas som ljummet kaffe. Jag har älskat dig i två år och hoppas vi får många fina år till tillsammans.

Kramar
Andrea


2 kommentarer:

  1. Den där per..han kan han!

    SvaraRadera
  2. Vår har hängt i i många år nu,ca 5,och inte en gång har man blivit besviken!
    Det finns verkligen inget alternativ till den..:-D

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea