Etiketter

allmänt (1) allmänt (60) doft (2) Familj (50) hem (1) hud (1) hudvård (9) hår (3) hälsa (1) karriär (8) kläder (1) makeup (46) mode (3) naglar (35) recensioner (1) smink (2) smycken (3) tips (2) tävling (4)

tisdag 10 maj 2011

5 månader

5 månader har gått sen du kom till mig! Livet kommer aldrig mer bli sig likt. Med gränslös kärlek till dig går vi nu en spännande, ljus framtid till mötes! Sen du kom till mig fick livet plötsligt en ny mening, saker som tidigare var viktiga spelar nu en orelevant roll. Det är för dig jag andas och lever, du har mitt hjärta i din lilla hand! Ditt skratt och leende värmer mitt hjärta. Mamma älskar dig bästa, finaste, underbaraste Oliver...nu och för alltid!


1 kommentar:

  1. <3 KÄRLEK!!!!!!!!!!!!Och tack vare våra små har vi blitt bekanta o de e jag mycke gla för=)Idag för 5 månader sedan låg du nyförlöst o berättade om att din älskade make hade lite ont i ryggen=)Minns du de;-)Ha det toppen...mitt paket från eleven kom idag,macadamian hår artiklar i massor för mitt hår=)tack för tipsen..KRAM jenny och Lina

    SvaraRadera

Tack för att DU läser min blogg...lämna gärna en kommentar!

Kram
Andrea